Preguntes freqüents

Accedisc bé al portal però no sé com matricular-me en un curs.

Per a poder matricular-se en un curs de SAPS, seguisca les Instruccions de Funcionament si desitja fer-ho des del mateix Centre Virtual.
 
Com ja està registrat en SAPS, pot fer-ho des de la mateixa pàgina d'accés en: http://www.saps.gva.es. Cerque la pestanya "OFEREIX FORMATIVA" I "BUSCAR".
 
Per a realitzar la matriculació d'un curs en el qual puga estar interessat, ha de marcar la casella corresponent de la columna "Ampliar informació", més a baix escriga el seu usuari i contrasenya d'accés al portal:
 
 
 
I a continuació prema en el botó Inscripció
 
 
 
 

Estic registrat en el portal de SAPS però no puc accedir a un curs.

És a causa que per a accedir a SAPS, les seues dades han d'estar confirmats mitjançant l'activació d'un enllaç que s'ha remès al compte de correu d'amb la qual s'ha registrat cada usuari.
 
Si localitza aquest missatge, seguisca les indicacions del mateix. En cas contrari contacte amb CETESI  al 963985300, facilitant les seues dades (nom, cognoms, DNI, i compte de correu), o envie un formulari des de: http://www.eformacion.gva.es/contacto

No recorde la meua contrasenya

Per a recuperar la contrasenya d'accés als cursos ha de polsar en l'opció que s'indica en la imatge següent:

 

No puc entrar al curs, em diu que no sóc usuari registrat

Si t'apareix aquest missatge:

 

És pel fet que no està donat d'alta o introdueix incorrectament les seues claus. Pose's contacte amb CETESI, al 963985300, facilitant les seues dades (nom, cognoms, DNI, i compte de correu), o envie un formulari des de: http://www.eformacion.gva.es/contacto per a solucionar-ho.

No puc veure el contingut del curs

Cal revisar la configuració del seu navegador preferit.

 

Pot visitar el nostre  Assistent de Configuració.

 

Internet Explorer

El navegador li bloqueja les finestres emergents (Popups).

 

Per a desactivar les barres de navegació de Google, Yahoo, Msn, Toolbar, etc., ha d'acudir al navegador Internet Explorer, en la part superior, en el menú "Vegeu" · "Barres d'eines" i desmarcar la barra de navegació que estiga activada clicant sobre ella.

 

Amb aquest canvi podrà accedir de forma correcta al contingut del curs.

 

Observe la imatge per a veure on està el menú "Barres d'eines":

  

 Mozilla Firefox

 

Per a accedir al bloqueig de finestres emergents en el navegador Mozilla Firefox: 

 

1. Clique en el botó Menú i trie "Opcions". 

2. Seleccione el panell "Contingut"

3. En el panell de "Contingut", un poc més avall, "Finestres emergents": 

 

 

 

Desmarcatge l'opció "Bloquejar finestres emergents" per a desactivar per complet el bloqueig de finestres emergents. 

En clicar a "Excepcions..." s'obri un quadre de diàleg en què apareix una llista de llocs a què els permet que mostren finestres emergents. 

El quadre de diàleg li permet triar entre les opcions següents:

 

Permetre: Polse per a permetre afegir un lloc web a la llista d'excepcions. 

Esborrar lloc: Polse per a esborrar un lloc web de la llista d'excepcions. 

Esborrar tots els llocs: Polse per a esborrar tots els llocs web de la llista d'excepcions. 

Google Chrome

El navegador Google Chrome, per defecte, bloqueja l'aparició de finestres emergents per a evitar que dificulten, o inclús, impedisquen la seua navegació en Internet. No obstant això, pot desactivar aquest bloqueig per a finestres emergents de llocs segurs.

 

Com  deshabilitar el bloqueig de finestres emergents en Google Chrome

 

Clique en el "Menú de Chrome", seleccione "Configuració" i polse en l'enllaç "Mostrar configuració avançada". A continuació vaja a la secció "Privacitat" i clique el botó "Configuració de contingut":

 

 

 

Dirigisca's a la secció "Finestres emergents". Observe la casella "No permetre que els llocs mostren finestres emergents (recomanat)" que està activada per defecte, clique el botó "Administrar excepcions" i trie un patró per a només mostrar les finestres emergents de llocs segurs. Si no, marque la casella "Permetre que tots els llocs mostren finestres emergents". És mes directe però apareixeran finestres emergents inclús de llocs de dubtosa reputació:

 

M'apareix el missatge 'La meua sessió ha caducat'

Si li apareix aquest missatge:
 
 
 
Per a evitar aquest problema ha de realitzar un canvi en la configuració del seu navegador web preferit.
 
Pot consultar el nostre Assistent de Configuració
 

Internet Explorer

 
Ha d'acudir al navegador Microsoft Internet Explorer, en la part superior, en el menú "Eines", "Opcions d'Internet", "General", "Historial d'exploració…", i s'obri una nova finestra. 
 
 
 
Finalment seleccione la pestanya Privacitat i desactive el bloquejador d'elements emergents.
 
Tanque totes les finestres d'Internet Explorer que tinga obertes i torne a obrir-lo novament per a actualitzar els canvis en el navegador web.
 

Mozilla Firefox

 
Cal eliminar la memòria caixet i les galetes (cookies)
Clique en la icona del menú (3 ratlles horitzontals) que es troba en la part superior dreta del navegador. 
1. Polse en "Historial". 
2. Seleccione "Netejar l'historial recent". 
3. En el menú desplegable "Rang temporal a netejar", seleccione "Tot". 
4. Clique en les caselles "Cookies" i "Caixet". 
5. Polse en "Netejar ara" i espere que acabe el procés. 
Tanque el navegador, torne a entrar en Mozilla i ja pot accedir al campus.
 

Google Chrome

 
Per a evitar aquest problema ha de realitzar un canvi en la configuració del seu navegador web.
 
Clique en el menú de Google Chrome i seleccione "Configuració". Marque la pestanya "Historial" i clique en "Esborrar dades de navegació":
 
 
 
 
En "Eliminar els següents elements de", seleccione "el principi..." i simplement estrenya "Eliminar dades de navegació":
 
 
 
 
Tanque el navegador, torne a entrar en Chrome i accedisca novament al campus.
 

En tot cas, si tinguera algun problema per a accedir, pose's en contacte amb CETESI, al 963985300, facilitant les seues dades (nom, cognoms, DNI, i compte de correu), o envir un formulari des de: http://www.eformacion.gva.es/contacto per a solucionar-ho.

 

No puc entrar a la Videoconferència (Openmeetings)

Amb aquesta eina, l'usuari NO necessitarà configurar res, per a accedir al servei d'Openmeetings.

 

Aquesta és la pantalla principal de la videoconferència, que l'alumne veurà en accedir-hi:

 

 

 
 

L'alumne només té el botó "INICIAR", el qual ha de punxar per a poder veure la pantalla de la videoconferència.

 

En acceptar, li pot eixir aquest missatge:

 

 

 

En aquest cas, PERMETRE i acceptar. Seguisca les indicacions del tutor. Només es pot accedir amb Internet Explorer 9 o superiors.

 

 

 

 

Aquesta és la pantalla que es veurà a l'accedir a la videoconferència openmeetings. Quan en la videoconferència hi ha alguna càmera, veurà la pantalla així, amb la imatge i el so de la persona que exposa.

 

 

 

 

Tot el que vagen escrivint en la sala, s'anirà publicant en la pantalla, com podem veure en l'exemple:

 

 

 

En tot cas, si tinguera algun problema per a accedir, pose's en contacte amb CETESI, al 963985300, facilitant les seues dades (nom, cognoms, DNI, i compte de correu), o envie un formulari des de: http://www.eformacion.gva.es/contacto per a solucionar-ho.

 

 

No puc accedir al portal amb firma electrònica

Per favor, revise atentament les instruccions següents:

 

Comprove que el seu lector està connectat a l'ordinador i que la targeta està introduïda. En el cas d'accés per fitxer, ha de localitzar-lo a través del botó "examinar" de la finestra a què accedeix en punxar en "Acceptar".

 

Una vegada tinga la firma instal·lada, pot accedir a http://www.eformacion.gva.es amb certificat digital.

 

INFORMACIÓ IMPORTANT:

 

Només es pot accedir amb Firma, amb Internet Explorer 10 o inferiors.

 

Si, tot i això, encara té problemes, pot sol·licitar ajuda en l'enllaç següent: http://www.accv.es/contacte/